Не пропусти

Молитва благодарения о получении прошения

Молитва благодарения о получении прошения

Полное собрание и описание: молитва благодарения о получении прошения для духовной жизни верующего человека.

ИНОЕ ПОСЛЕДОВАНИЕ БЛАГОДАРСТВЕННАГО МОЛЕБНАГО ПЕНИЯ О ПОЛУЧЕНИИ ПРОШЕНИЯ И О ВСЯКОМ БЛАГОДЕЯНИИ БОЖИЕМ

По возгласе предстоятеля, обычное начало.

Псалом избранный 1 .

Слава, и ныне. Аллилуия (трижды).

Ектения великая с ея прошениями 1 .

Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниях на нас бывших, славяще Тя, хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благосердие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе. (Дважды.)

Твоих благодеяний и даров туне, яко раби непотребнии, сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе, благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже Всещедрый.

И ныне. Богородичен:

Богородице христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, едина вскоре предстательствующая

Прокимен, глас 4: Воспою Господеви благодеявшему мне и пою имени Господа Вышняго.

Стих: Возрадуется сердце мое о спасении Твоем.

Апостол ко Ефесеем, зач. 229–230 (5, 9–21).

Братие, яко чада света ходите: (Плод бо духовный есть во всякой благостыни и правде и истине). Искушающе, что есть благоугодно Богови. И не приобщайтеся к делом неплодным тьмы, паче же и обличайте. Бываемая бо отай от них, срамно есть и глаголати. Вся же обличаемая, от света являются: все бо являемое свет есть. Сего ради глаголет: востани спяй, и воскресни от мертвых, и осветит тя Христос. Блюдите убо, како опасно ходите, не якоже немудри, но якоже премудри. Искупующе время, яко дние лукави суть. Сего ради не бывайте несмысленни, но разумевающе, что есть воля Божия. И не упивайтеся вином, в немже есть блуд: но паче исполняйтеся духом, глаголюще себе во псалмех и пениих, и песнех духовных, воспевающе и поюще в сердцах ваших Господеви. Благодаряще всегда о всех, о имени Господа нашего Иисуса Христа, Богу и Отцу: повинующеся друг другу в страсе Божии.

Евангелие от Луки, зач. 85 (17, 12–19) 2 .

Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби недостойнии Твоему благосердию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниях, ихже излиял еси изобильно на рабов Твоих (раба Твоего, рабу Твою), и припадаем и славословие Тебе яко Богу приносим и умильно вопием: избави от всех бед рабов Твоих и всегда яко милостив исполни ко благу желания всех нас, прилежно молимся Тебе, услыши и помилуй 3 .

Якоже ныне милостивно услышал еси молитву рабов Твоих (раба Твоего, рабы Твоей), Господи, и явил еси на них (на нем, на ней) богатство человеколюбия Твоего, тако и на будущее время не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих и яви всем нам богатую милость Твою, все наши согрешения презираяй, молимся Тебе, услыши и помилуй.

Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством славы Твоея и низпосли всегда яко Щедр рабам Твоим (рабу Твоему, рабе Твоей) богатыя милости и щедроты Твоя и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую, град сей (весь сию, дом сей, обитель сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие и во всех добродетелях преспеяние даруй, молимся Тебе, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй.

Возглас; Усльши ны, Боже:

Молитва и отпуст 2 .

Последование благодарственнаго пения следует совершать всакий раз пo получении той или иной милости Божией, по благополучном завершении каждого серьезного дела, в дни рождений, знаменательных годовщин и юбилеев. Но поток милостей Божиих безгранично велик. Господь изливает их на нас, можно сказать, на каждом шагу, и в великом и, еще чаще, в малом повседневном, что мы недооцениваем, а иногда и совсем не замечаем. Если мы людям и за малую услугу всякия раз говорим «спасибо», то тем более подобает приносить благодарение за бесчисленные милости Божии Подателю их, в особенности подводя итог всему прожитому в течение дня. Поэтому было бы соответственным ежедневно к вечерним молитвам присоединять благодарение по такому примерно чину:

После молитв: Богородице Дево, не презри мене грешнаго: и Упование мое Отец: читается или поется благодарственный тропарь: Благодарни суще: Слава. Кондак: Твоих благодеяний: И ныне. Богородичен: Богородице, христианом Помощница:

Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии, Твоему благосердию, Спасе и Владыко наш Господи о всех милостях Твоих, ихже во все дни жизни нашея изобильно изливал еси на нас недостойных, имиже и в мимошедший день не оставил еси нас, припадаем и славословие Тебе яко Богу приносим и умиленно вопием: избави от всех бед братий наших, чрез них же Ты благодетельствуеши нам, и всегда яко Милостив исполни во благих желания их и наша, прилежно молимся Тебе, услыши и помилуй.

Молитвами святых отец наших:

Господу помолимся. Господи помилуй.

Господи Иисусе Христе, Боже наш, Боже всякаго милосердия щедрот, Егоже милость безмерна, и человеколюбия неизследимая пучино! К Твоему величествию припадающе со страхом и трепетом, благодарение Твоему благосердию о Твоих благодеяниях на нас, рабах Твоих, бывших ныне смиренно приносяще, Tя, яко Господа, Владыку и Благодетеля нашего хвалим, поем и величаем, и припадающе паки благодарим Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже до ныне во все дни жизни нашей и в мимошедший день милостями Твоими нас ущедрял еси, тако и на будущее время Твои благодеяния нам и всем верным всегда подавай; братий наших на судилищах, в темницах, узах, заточении, изгнании и горьких работах сущих (чад наших духовных) и всех вне храмов воздыхающих, всех любящих, милующих, питающих, благодеющих и служащих нам, заповедавших и о них же заповедано молиться, и всех сродников их и наших от всякаго злаго обстояния избави, мир и безмятежие всем даруй. И Тебе, со Безначальным Твоим Отцем и Пресвятым и Благим и Единосущным Твоим Духом во Едином существе славимому Богу всегда благодарение приносити и преблагая глаголати и воспети сподоби: Слава Тебе Богу, Благодетелю нашему во веки веков. Аминь.

И песнь святаго Амвросия: Тебе Бога хвалим: и обычное окончание вечерних молитв: Достойно есть: Владыко Человеколюбче : и прочее.

Мирянин после благодарственных тропаря, кондака и Богородична читает одно благодарственное прошение: Благодаряще со страхом и трепетом: и непосредственно за ним произносит: Господу помолимся. Господи помилуй. Затем читает молитву с опущением слов, заключенных в скобки, и поет или читает песнь святаго Амвросия, после которой продолжает вечерния молитвы.

1–2 Псалом избранный, ектению великую с ея прошениями, Евангелие, молитву и отпуст зри в предыдущем последовании.

3 Если благодарственное молебное пение совершается в день рождения или по случаю годовщины брака, пострижения в монашество, или хиротонии, настоящее прошение может быть изменено:

Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби недостойнии Твоему благосердию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниях, ихже излиял еси изобильно на рабов Твоих (раба Твоего, рабу Твою) (имя рек) в мимошедшие дни жизни его (ея) (в дни диаконства его, священства его, иночества его, супружества их) и припадаем и славословие Тебе, яко Богу, приносим, и умильно вопием: избави и на будущее время от всех бед рабов Твоих (раба Твоего, рабу Твою) и всегда яко Милостив исполняй ко благу желание их (его, ея), прилежно молимся Тебе, услыши и помилуй.

Молитва Господу о получении прошения

Господи Иисусе Христе, Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Его же милость безмерна, и человеко­любия неизследимая пучина: ко Твое­му Величеству припадающе, со стра­хом и трепетом яко раби недостойнии благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку, и Благодетеля славим, хвалим, поем и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и мило­стивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любви и во всех добродетелех преспеваюших. Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, церковь Твою свя­тую, и град сей, (или весь сию), от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир и безмятежие тем даруя, Тебе со безначальным Твоим Отцем, и Пре­святым, и благим, и Единосущным Твоим Духом, во едином существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспевати сподобиши. Слава Тебе Бо­гу, Благодетелю нашему, во веки ве­ков. Аминь.

В книге “Последование молебных пений” перед изложением последования благодарственного молебна даются наставления и уставные указания.

В этом предисловии говорится, что каждый христианин должен не только просить у Бога дома и в храме потребных ему для души и тела благ, но и благодарить Его за оказанные благодеяния также и келейно и в церкви. Священнослужители должны постоянно напоминать об этом своей пастве.

В части уставной предисловие дает такое указание:

“Получив убо кто от Бога благодеяние ко́е, а́бие должен есть прибегнути к церкви и иерея просити еже благодарение Богу от него воздати, сим образом:

Аще на Божественней Литургии сие бывает: по “Благословено Царство. ” – ектения обычная, к нейже прилагаются благодарственная.

По входе же – тропари последующыя, и по дневном прокимне – благодарственный, и по Апостоле дневном – Апостол благодарению; такожде и по дневном Евангелии чтется благодарению. По Евангелии же и по обычных ектениях прилагаются благодарению.

Причастен дне́ви, благодарения же сей: “Воспою Го́сподеви, благоде́явшему мне, и пою Имени Господа Вышняго”. “Аллилуиа”.

По заамвонней же молитве чтет иерей молитву благодарения, и поется славословие великое посреди церкви, якоже и на утрене. Или аще изволят, вместо славословия поют: “Тебе, Бога, хвалим. “

Аще же не в Литургии, но по утрени или по вечерни сие приключится совершити, сице бывает:

Иерей оболче́н в епитрахиль и фелонь, став пред святою трапе́зою и сию кресто́образно покадив, творит начало сие:

“Слава Святей, и Единосущней, и Животворящей, и Нераздельней Троице, всегда, ныне и присно и во веки веков”.

Хор: “Аминь”. Чтец: Трисвятое по “Отче наш”, “Господи, помилуй” (12 раз), “Слава, и ныне”, “При΄идите, поклони΄мся” (трижды) и псалом 117-й: “Испове́дайтеся Господеви, яко благ. “, “Слава, и ныне”, “Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже” (трижды). Затем диакон произносит ектению: “Миром Господу помолимся” до прошения “О пла́вающих. ” включительно. К обычным прошениям присоединяются специальные:

“О еже милостивно нынешнее благодарение и мольбу нас, недостойных рабов Своих, в пренебесный Свой жертвенник прияти и благоутробно помиловати нас, Господу помолимся”.

“О еже не возгнушатися благодарением нас, непотребных рабов Своих, еже о приятых от Него благодеяниих во смиренном сердце приносим, но яко кадило благовонное и всесожжение тучное благоприятно Ему да будет, Господу помолимся”.

“О еже и ныне послушати глас моления нас, недостойных рабов Своих, и доброе наме́рение и желание верных Своих во благое всегда исполнити, и всегда, яко Щедр, благоде́яти нам, и Церкви Своей Святей, и всякому верному Своему рабу́ прошения даровати, Господу помолимся”.

“О еже избавити Церковь Свою Святую (и рабов Своих, или раба Своего, имярек) и всех нас от всякия скорби, беды΄, гнева и ну́жды и от всех врагов, видимых и невидимых, здравием же, долгоденствием, и миром, и ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся”.

Заканчивается ектения обычными прошениями: “Заступи, спаси, помилуй. “, “Пресвятую, Пречистую. ” и возгла́сом священника: “Яко подобает Тебе всякая слава. “

На “Бог Господь” – тропарь:

“Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих, на нас бывших, славяще Тя хва́лим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю, Спасе наш, слава Тебе”.

На “Слава”: “Твоих благодеяний и даров ту́не яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притека́юще благодарение по силе приносим и Тебе, яко Благодетеля и Творца, славяще, вопием: слава Тебе, Боже Прещедрый”.

На “И ныне”: “Богородице, христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, Едина вскоре предстательствующая”.

Диакон: “Вонмем”, священник: “Мир всем”. Чтец: “И духови твоему”, диакон: “Премудрость, вонмем”, чтец – прокимен: “Воспою Господеви благоде́явшему мне, и пою Имени Господа Вышняго”, со стихом: “Возрадуется сердце мое о спасении Твоем”. Апостол ко Ефесеем, зачало 229-230-е (в дни празднования воинских побед – Апостол к Коринфяном, зачало 172-е), Евангелие от Луки, зачало 85-е.

По Евангелии диакон произносит ектению “Помилуй нас, Боже. ” с дополнительными прошениями:

“Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии Твоему благоутробию, Спа́се и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниих, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припа́даем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя и всегда, яко Милостив, исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй”.

“Якоже ныне милостивно услышал еси молитвы рабов Твоих, Господи, и явил еси на них благоутробие человеколюбия Твоего, сице и в предняя не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих и яви всем нам богатую милость Твою, вся нам согрешения презирая: молимся Ти, услыши и помилуй”.

“Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения, да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством Славы Твоея, и низпосли всегда, яко Щедр, рабом Твоим богатыя милости и щедроты Твоя, и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие и во всех добродетелех преспе́яние даруй, молим Ти ся, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй”.

По окончании ектении священник возглашает: “Услыши ны, Боже, Спасителю наш. ” Хор: “Аминь”. Диакон: “Господу помолимся”. Хор: “Господи, помилуй”. Священник велегласно читает молитву:

“Господи Иисусе Христе, Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна и человеколюбия неизсле́димая пучина! Ко Твоему величеству припа́дающе, со страхом и трепетом, яко раби недостойнии, благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих (на рабе Твоем) бывших, ныне смиренно принося΄ще, яко Господа, Владыку и Благодетеля, славим, хвалим, поем и величаем и припа́дающе, паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моля΄ще, да якоже ныне моления рабов Твоих прияти и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любви и во всех добродетелех преспевающих Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою Святую и град сей (или весь сию, или обитель сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир, и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити и преблагая глаголати и воспети сподобиши”.

И тотчас велегласнейше возглашает:

“Слава Тебе, Богу, Благодателю нашему, во веки веков”, после чего поется великое славословие: “Слава в вышних Богу. ” или же песнь святого Амвросия, епископа Медиоланского: “Тебе, Бога, хвалим. “

По окончании пения диакон: “Премудрость”. Хор: “Честнейшую Херувим. “, “Слава, и ныне”, “Господи, помилуй” (трижды), “Благослови”.

Священник совершает обычный дневной отпуст и, благословляя верующих рукой, произносит:

“Благословение Господне на вас, Того благодатию, и щедротами, и человеколюбием, всегда, ныне и присно и во веки веков. Аминь”.

Благода́рственный моле́бен – молебен-благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божием.

Каждый христианин должен не только просить у Бога дома и в храме потребных ему для души и тела благ, но и благодарить Его за оказанные благодеяния также и келейно, и в церкви. Священнослужители должны постоянно напоминать об этом своей пастве.

Иерей оболчен в епитрахиль и фелонь, став пред святою трапезою, и сию крестообразно покадив, творит начало сие: “Слава Святей, и Единосущной, и Животворящей, и Нераздельней Троице, всегда, ныне и присно и во веки веков”.

Хор: “Аминь”, чтец: Трисвятое по “Отче наш”, “Господи, помилуй” (12 раз), “Слава, и ныне”, “Приидите, поклонимся” (трижды) и псалом 117-й; “Исповедайтеся Господеви, яко благ. “, “Слава, и ныне”, “Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже” (трижды). Затем диакон произносит ектению: “Миром Господу помолимся” до прошения “О плавающих. ” включительно. К обычным прошениям присоединяются специальные:

О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас, недостойных рабов Своих, в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно помиловати нас, Господу помолимся“.

О еже не возгнушатися благодарением нас, непотребных рабов Своих, еже о приятых от Него благодеяниих, во смиренном сердце приносим; но яко кадило благовонное, и всесожжение тучное благоприятно Ему да будет, Господу помолимся“.

О еже и ныне послушати глас моления нас, недостойных рабов Своих, и доброе намерение и желание верных Своих, во благое всегда исполнити, и всегда, яко щедр, благодеяти нам, и Церкви Своей Святей, и всякому верному Своему рабу прошения даровати, Господу помолимся“.

О еже избавити Церковь Свою Святую (и рабов Своих, или раба Своего имярек) и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов, видимых и невидимых; здравием же, долгоденствием, и миром, и ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся“.

Заканчивается ектения обычными прошениями: “Заступи, спаси, помилуй. “, “Пресвятую, Пречистую. ” и возгласом священника: “Яко подобает Тебе всякая слава. “

Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе“.

Твоих благодеяний, и даров туне яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже прещедрый“.

Богородице, Христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, Едина вскоре предстательствующая“.

Диакон: “Вонмем”, священник: “Мир всем”, чтец: “И духови твоему”, диакон: “Премудрость, вонмем”, чтец – прокимен: “Воспою Господеви благодеявшему мне, и пою Имени Господа Вышняго” со стихом: “Возрадуется сердце мое о спасении Твоем”. Апостол ко Ефесеем, зачало 229 – 230-е (в дни празднования воинских побед Апостол к Коринфяном, зачало 172-е), Евангелие от Луки, зачало 85-е.

По Евангелии диакон произносит ектению “Помилуй нас, Боже. ” с дополнительными прошениями: “Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниих, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй“.

Якоже ныне, милостивно услышал еси молитвы рабов Твоих, Господи, и явил еси на них благоутробие человеколюбия Твоего, сице и в предняя не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих, и яви всем нам богатую милость Твою, вся нам согрешения презирая: молимся Ти, услыши и помилуй“.

Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения, да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством Славы Твоея, и низпосли всегда яко щедр рабом Твоим богатыя милости, и щедроты Твоя, и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие, и во всех добродетелех преспеяние даруй, молим Ти ся, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй“.

По окончании ектений священник возглашает: “Услыши ны, Боже, Спасителю наш. “, хор: “Аминь”, диакон: “Господу помолимся”, хор: “Господи, помилуй”, священник велегласно читает молитву:

Господи Иисусе Христе Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна, и человеколюбия неизследимая пучина; ко Твоему величеству припадающе, со страхом и трепетом яко раби недостойнии благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих (на рабе Твоем) бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, поем, и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любови и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою Святую, и град сей (или весь сию, или обитель сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир, и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспети сподобиши“.

И тотчас велегласнейше возглашает: “Слава Тебе, Богу, Благодетелю нашему, во веки веков“, после чего поется великое славословие: “Слава в вышних Богу” или же песнь святого Амвросия, епископа Медиоланского: “Тебе Бога хвалим “

По окончании пения диакон: “Премудрость”, чтец или хор: “Честнейшую херувим. “, “Слава, и ныне”, “Господи, помилуй” (трижды), “Благослови”.

Священник совершает обычный дневной отпуст и, благословляя верующих рукой, говорит: “Благословение Господне на вас, Того благодатию, и щедротами, и человеколюбием, всегда, ныне и присно и во веки веков, аминь“.

О admin

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Заговор на красоту, молодость и привлекательность

Каждый человек хочет быть красивым и привлекательным, особенно женщина. Она способна завораживать взгляды мужчин и ...